Konfirmation

Ved Kalvehave Kirke går man til konfirmations-forberedelse og bliver konfirmeret i 8. klasse.

Indskrivning til konfirmationen foregår hvert år i september måned for elever, der går i 8. klasse.

Indskrivning af konrirmander gøres med forældrenes Mit-id på linket længere nede på siden.

Konfirmation eller ej?

Hvis man er i tvivl, er man velkommen til at møde op og høre nærmere. Man kan også melde sig til at være med til konfirmationsforberedelsen uden at have besluttet sig endeligt for, om man vil konfirmeres. Undervisningen kan måske afklare spørgsmålet.

I kan læse mere om konfirmationen på dette link

Konfirmation i Stensby og Kalvehave

Som udgangspunkt bliver man konfirmeret i det sogn, man bor i. Ved man ikke, hvilket sogn, man bor i, kan det slås op via www.sogn.dk. Skriv i tilmeldingen, hvis konfirmationen skal ske i en anden kirke end bopælssognets. Elever fra Kalvehave skole, konfirmeres samlet i Kalvehave kirke.

Konfirmationerne de kommende år:

Konfirmationsdatoerne i de kommende år:

Kalvehave kirke søndag den 21. april 2024

Stensby kirke lørdag den 27. april 2024

Kalvehave kirke søndag den 12. maj (Kalvehave Skole og Børnehus).

I 2025 er det i Stensby kirke søndag den 3.  og 10. maj

Kalvehave kirke lørdag den 17. maj

Kalvehave kirke den 1. juni (Kalvehave Skole og Børnehus).

Kalvehave kirke har fremadrettet konfirmation sidste lørdag i april og Kr. Himmelfart for KSBH

2026: 25. April og d. 14. Maj for elever fra KSBH. I Stensby er det d. 2. og 9. maj

2027: 24. April og d. 6. Maj. I Stensby er det d. 1. og 8. maj.

Konfirmandtilmelding

Her kan du med MitID tilmelde dit barn til konfirmations- forberedelse og konfirmation.

Konfirmander 2022

• konfirmandhold 2022